ب
-
باقری، سعید
تخصصی سازی در رسانه: برنامه سازی برای مخاطبان خاص و اقلیت ها بجای مخاطبان گسترده [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 18-24]
-
بنی فاطم، حسین
نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور در افق 1404 [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 25-32]
ت
-
تاجریان، علیرضا
جنگ رسانه ای و تاکتیک های آن [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 25-27]
-
تاجریان، علیرضا
مدیریت رسانه در رویارویی با شایعه [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 68-72]
ذ
-
ذوالقدر، حسین
مطالعه عمیق در تکنولوژی های عصر نوین رسانه های اجتماعی و نقش آن در کسب و کار [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 33-40]
ر
-
رمضانی، مهسا
بررسی اثرات مثبت و منفی فیس بوک [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 41-51]
س
-
ساعی، منصور
نقش رسانه های در انتقال ارزش ها و پدیده شکاف هنجاری و ارزشی نسل ها [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 45-52]
ش
-
شمسایی نیا، رامین
شرایط محیطی و مدیریت رسانه ای و ارتباطی در میدان جنگ نرم [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 73-75]
ص
-
صفایی نژاد، قاسم
مدیریت فرهنگی شبکه های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 16-24]
-
صفایی نژاد، قاسم
مفهوم، جایگاه و ویژگی اراده نیروی انسانی در رسانه [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 4-12]
ع
-
عظیم مزرجی، مهدی
نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور در افق 1404 [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 25-32]
ق
-
قاسم زاده عراقی، مرتضی
مطالعه عمیق در تکنولوژی های عصر نوین رسانه های اجتماعی و نقش آن در کسب و کار [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 33-40]
-
قمصریان، مهدی
فرایند پیچیده ارتباطات راهبردی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 4-5]
ک
-
کردی، مژده
برسی نقد اخلاقی «من و پلاس» از منظر مدیریت رسانه ای [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 52-67]
-
کریمی میبدی، احسان
شبکه های اجتماعی، بودن یا نبودن [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 43-44]
-
کریمی میبدی، احسان
ضرورت توجه به آینده پژوهی در تکنولوژی های ارتباطی [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 76-76]
م
-
معیری، حمیدرضا
رسانه، سامانه پویا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 6-15]
-
معیری، حمیدرضا
فن آوری و مدیریت رسانه [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 13-17]
-
مهدی پور، فرشاد
مساله فیس بوک «مساله» ساز فرشاد مهدی پور سردبیر [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 2-3]
ی
-
یافتیان، سمیرا
کشیدن علامت ضربدر بر چهره دشمنان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 28-42]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد