ب

  • باقری، سعید تخصصی سازی در رسانه: برنامه سازی برای مخاطبان خاص و اقلیت ها بجای مخاطبان گسترده [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 18-24]
  • بنی فاطم، حسین نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور در افق 1404 [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 25-32]

ت

ذ

  • ذوالقدر، حسین مطالعه عمیق در تکنولوژی های عصر نوین رسانه های اجتماعی و نقش آن در کسب و کار [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 33-40]

ر

  • رمضانی، مهسا بررسی اثرات مثبت و منفی فیس بوک [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 41-51]

س

  • ساعی، منصور نقش رسانه های در انتقال ارزش ها و پدیده شکاف هنجاری و ارزشی نسل ها [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 45-52]

ش

  • شمسایی نیا، رامین شرایط محیطی و مدیریت رسانه ای و ارتباطی در میدان جنگ نرم [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 73-75]

ص

ع

  • عظیم مزرجی، مهدی نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور در افق 1404 [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 25-32]

ق

  • قاسم زاده عراقی، مرتضی مطالعه عمیق در تکنولوژی های عصر نوین رسانه های اجتماعی و نقش آن در کسب و کار [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 33-40]
  • قمصریان، مهدی فرایند پیچیده ارتباطات راهبردی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 4-5]

ک

  • کردی، مژده برسی نقد اخلاقی «من و پلاس» از منظر مدیریت رسانه ای [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 52-67]
  • کریمی میبدی، احسان شبکه های اجتماعی، بودن یا نبودن [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 43-44]
  • کریمی میبدی، احسان ضرورت توجه به آینده پژوهی در تکنولوژی های ارتباطی [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 76-76]

م

ی

  • یافتیان، سمیرا کشیدن علامت ضربدر بر چهره دشمنان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 28-42]